MEMO.04/PYMT.REVENUE/BOOKKEEPING/01.JAN.2023/FA.
1. Wie kann ich meine Urlaubsreise bezahlen?
Sie können Ihre Urlaubsreise per Kreditkarte bezahlen oder den Rechnungsbetrag überweisen. East West Air UG akzeptiert MASTERCARD, VISACARD und American Express. Sie erhalten nach erfolgter Buchung eine Rechnung inkl. Überweisungsträger an die von Ihnen angegebene E-Mail Adresse. Überweisungen akzeptieren wir bei Buchung bis 10 Tage vor Reisebeginn.
Die Zahlungen per: MASTERCARD, VISACARD und AMERICAN EXPRESS werden derzeit eingerichtet. Bis dahin sind nur Überweisung möglich. Vielen Dank für Ihr Verständnis.
2. Welche Bankverbindung nutze ich für Überweisungen?
Sie erhalten nach erfolgter Buchung eine Rechnung inkl. Überweisungsträger an die von Ihnen angegebene E-Mail Adresse. Nutzen Sie bitte für Ihre Überweisung den zugesandten Überweisungsträger. Bitte vergessen Sie nicht PNR (Passenger Name Record zugleich Reisebestätigungsnummer) einzutragen.
3. Sind meine Kreditkartendaten in sicheren Händen?
Ihre Daten sind bei uns in sicheren Händen und wir als East West Air UG stehen dafür gerade.
4. Sind meine bereits geleisteten Zahlungen abgesichert?
Ja, durch eine Versicherung.
Für weitere Fragen kontaktieren Sie uns bitte per E-Mail oder Telefon
Telefonnummer 06997697652 East West Air Sales and Marketing.
Terms of payment
How do I / We make payment for our Flight Tickets Charter or Scheduled Flights into East West Air UG Account.
a-Payment Terms are the conditions under which a Vendor (herein called East West Air UG) complete a sale of Flight Ticket Charter (herein called East West Air Charter Flights) or non-charter (herein called Alien Airline), are as under.
Payment terms can apply to any party in the sale, from the wholesaler to the individual consumer. (herein to be understood as Tour Operator seeked Allottments or End/Ultimateuser as consumer/s)
b- Your Payment made into the account of East West Air UG is safe under Local Insurance automatically and we stand for it.
PIA – Payment in advance. Depending on Customers / Group Flight Departure date.
- Net 7 – Payment seven days after invoice date See PNR (Quote Passenger Name Record)
- Net 10 – Payment ten days after invoice date See PNR (Quote Passenger Name Record)
- Net 30 – Payment 30 days after invoice date See PNR (Quote Passenger Name Record)
- Net 60 – Payment 60 days after invoice date See PNR (Quote Passenger Name Record)
- Net 90 – Payment 90 days after invoice date See PNR (Quote Passenger Name Record)
- EOM – End of month (not applicable)
- Percentage Discount only applicalbe, lucidly related to made FLIGHT OFFERS under NEWS LETTERS, yet percentage discount only to Travel Agents and Tour Operators for Sectors Greece, Cypres and Spain, herein meant East West Air Flights only.
- COD – Cash on delivery (not permitted), e.g Flight Counter Payments.
- Cash account – Account conducted on a cash basis, prior to departure flight.
- Letter of credit – A documentary credit confirmed by a bank (applicalbe on Tour Operators).
Payments of Purchase Flight Tickets
We permit / accept only Bank to Bank Transfers only, you being abroad, if so, bear the Transfer Fee. Kindly use the PNR (Passenger Name Record) Numbers or Alphabets mentioned on your Invoice (REISEBESTÄTIGUNG) we have sent to you, subject to payment, your Travel Documents „E-Ticket“ can only then be mailed to you.
We are working hard to introduce. American Express / Visa and Master Card Issues, to make lot easier for you to conduct payments.
Kindly feel free to contact us, by E-Mail or Telephonically.
We mean sincerity as Airliners……